Mehlikan1 O hastalık değil bir parazit ve özellikle gidip kedinin tuvaletiyle ugrasmazsan kolay kolay geçmiyor kaldiki bu toksoplazma denen parazit çiğ gidalardan hatta iyi yikanmamis sebzelerden bile gelebiliyor.
38. Haftamdayim evimde kedim var disari kacti geldiginden beri asilarini yaptirmaya firsat bulamadim, bağışıklığım negatif olmasina rağmen kucağımdan indirmiyorum sipayi 😍
Korkma yani bisey olmaz 👊🏻