Mehlikan1 eğer çok korkuyorsanız gidip bir test yaptırın. Ama doktor gerek bile duymaz bence. Testin sonucunda muhtemelen zaten sizin o virüse bağışıklığınız olduğunu da görürsünüz. Lütfen endişe etmeyin. bizim ülke hariç ne hikmetse tüm ülkelerde bebeklerle köpekler kediler beraber büyüyor. Bakınca da hem fiziksel hem ruhsal hem eğitim hem iletişimde bizden iyiler. demekki hem sosyal açıdan hem de sağlık açısından gerçekten iyi bir durum, kötü bir durum değil. Kaka ağız yoluyla bulaşmadıkça Korkulcak birşey değil, insan türü milyonlarca yıl hayvanlarla iç içe yaşadı. Bikaç on yıldır insan insana yaşıyoruz. Bir sakınca olmaz gönlünüz ferah olsun.