Derya5542 Esraabrklu şuan yirmi iki haftalığım on dokuz haftalıkken gittigimde iki yüz doksan gram demişti doktorum
Esraabrklu Derya5542 son haftalarda zaten alıyor. Ki zaten kilosu haftana höre iyi.ben şahsen çok kilolu olmasını istemiyorum rahat çıksın ordan yani 😅 Hamileliğin sonuna kadar 3 3.5 Arası kilo olmasını istiyorum.yeterli bence. Hatta 3 buçuk bile fazla 😊😊 3 tam ideal.
Derya5542 Esraabrklu bende öyle istiyorum canım zaten 3 ya da uç buçuk kilo☺ fazlası zorlar yani bide normal doğum istiyorum iri bebek olursa sezaryana alınma ihtimali yüksek olur ya da kesi çok atılır 😩😩
BusRAmazan bnde doktora dedim nbicaksin kilolu cocuqu dedi bizim idealimiz 3000 3200 fazlası iyi değil doqum da annenin de cocuqunda rahat olmasi için bu kilolar ideal dedi.
Busranagme KbraGndz Benım Bebeğim Doğana kadar 4 kiloyu gecer Dedi doktor o yüzden normal doğuramazsın Dedi çünkü minyon biriyim . Su an 3 bucuk 37+6 günlük
Derya5542 Busranagme maşallah canım ne yedin öyle ya ☺☺ sağlıklı olsun da bi şeklide doğacak sonuçta☺
Busranagme Derya5542 ben her gün hic aksatmadan yumurta yedim Can'ım ayrıca neredeyse bir çuval ceviz bitirdim 🤗 BaZI Günler 2-3 yumurta yedim . Sebze yemegi , et , balık cok tükettim kendimde 17 kilo aldım
Fkg Şimdi haberlede İzledim, az sütle çok peynir üretmek için kemik tozu nişasta ve margarin koyuyorlarmış. Kaşar ve beyaz peynirde de yapıyorlarmış. Ne yemeliyiz bu ülkede çok merak ediyorum artık....
Derya5542 Kezu17 evet ama içeriyorum en fazla bir buçuk litre 😑 inşallah daha fazla icerim kendimi zor licam artik su çok önemli çünkü
Derya5542 Busranagme maşallah canım sana ☺ ben yumurta yiyemiyorum kokuyor bana ama bazen ara ara yemeye çalışıyorum 😂 yoğurt yedim canım sut içermiyosan ben öyle yapiyorum o da faydalı sonuçta ☺