Bal yemeyen ben hamileliğim de bal yiyip durdum babamın yüzünden 😒 köyden getirmiş sağlıklıymış 😛 şekeri olmayan benim şekerim yükseldi evet diyetisyene yönlendirildim bal niye yiyorsun yeme sırf şeker o dedi 🤓 balı bıraktım evde kendi şekerimi ölçüyorum şimdi mecbur doktor istedi beni şeker hastası sandığı için 😁 neyse hep standartın altında şükür kendimden şüphe ettim 🤰🏻