Amann şimdi de bal mı çıktı .. nar yeme havuç yeme maydonoz yeme bilmem ne yeme .. hiç birininde böyle bilimsel kanıtlanmış bir tanısı Yok. Her doktor her diyetisyen hep her zaman farklı şeyler söyler. Tabikide dikkat etmede fayda var . Kaşık kaşık bayılana kadar da bal yemememiz gerekir . Tadımlık, yada süte katmada bişi olmaz gibi yani. Şeker yükselten o kadar çok şey var ki. Yedıgın Meyvenin miktarını kaçırırsan oda çok zararlı. bence herşeyden Kararınca yersek bişi olmaz 🙅
Ha tabiki kan sonuçlarınız doğrultusunda da bazı şeylere yönlendiriliyoruz o ayrı konu .