Selam kizlar,18+3günlük gebeyim,cinsiyetiniz 12.haftadan beri belli,kızımız olacak nasipse🙏🙏🙏ara ara karin ağrısı gibi giriyor sadece,göbeğim bayaa çıktı fakat henüz kg.almadim ama bebegin kg.su iyi.dogumada 7temmuz dedi doktorum.Allah hepimizide sağlıklı,hayırLı bebekler versin inşallah