17+5'teyiz; kizimiz olacak nasipse. Cinsiyeti 15.haftada ogrendik ve doktor yuzde yuz dedi daha da degismedi zaten ben de gordum kizdi. Saglik olarak da,Suana kadar bir kere bile migdem bulanmadi ve kasik agrisi da cekmedim.adet kesilmesi disinda baska hicbir belirtim de yok hamilelikle alakali.hamile gibi hissetmiyorum hala.sadece sanki cok yemek yemisim de agirlasmisim gibi. Karnim buyudu cunki istahim cok fazla var ve habire yiyorum.dogum 14 temmuz gibi bakalim