Mrve26 Yesimkose yasemin hnm sizinle ayni dogum tarihine geliyoruz cok pardon ama adet rarihiniz nedir bi hesaplayamadim ben
Mrve26 YesimDemircan valla sorcam bu nedir yaww bi dogurcam ama hesaplara gore 4 haziran ama dogum 10 mayis ila 15 mayisa denk geliyo 😂😂😂😂
Mrve26 YesimDemircan bak simdi ne yaptim burda dr dedigi dogum tarihini girdim 26+4 ciktim 95 gun kaldi diyo yine kafam sabunn olduuu 😂😂😂😂😂
deletedmom11 Mrve26 ay napcan niye dert ediyon sıkıntıya giriyon üç aşşa beş yukarı öylede çıkacakLarrrr böylede çıkacakLarrrr 🙈🙈 bende haftamı biLe kontroL etmiyom nisan sonu mayıs başı geLcek diyom o kdr kiLosu öndesi arkadası hiçççç bakmıyom strese sokan gereksiz şeyler
Mrve26 deletedmom11 cnm stres yapmiyom ki ama merak ediyom tarihi belli olsa bende ona gore hazirliklar yapcam😂 merak iste 🤣
Aslimutlu Deryara benimde 22 haftalıktı ama pazartesi detaylı ultrosonda iki hafta önden gidiyo denildi 24 +2 yiz şu an 680 gramdı 30 cm boyu ☺
YesimDemircan Mayıs anneleri bu arada beşiklerinizi aldınız mı? Aldıysanız nereden aldınız bilgi verir misiniz ? Başlık açmıştım ama kimse cevaplamadı 😞
Mrve26 YesimDemircan besigimi onumuzdeki ay alcam ama kraft yada e bebekten kanz yada baybylon alcam guzel markalar
FerhanSerkanEilmez YesimDemircan Mothercare dan aldım ben anne yanına karyolaya dayanabiliyo Çok sade ve kullanışlı Ayrıca kademeli 5 yaşına kadar kullanılabilen Tavsiye ederimm
YesimDemircan Mrve26 bende Bebekonfor diye bir İnstagram sayfası var oradaki ahşap beşikleri beğendim ama kararsızım
Mrve26 YesimDemircan benim 2.ci cocugum olucagi icin tahta alamicam pratik olsun istedim oyunparkurlu besik dusunuyorum hem ilerde oyun parkuru olarakta kullanabiliyo hemde alt zemininde yatabiliyo ve ilerki zamanda toplayip kucuck bi canta oluyo kaldirabiliyosun oyle bisey alcam bakalim e bebekte baya guzel buldum hosumada gitti bakalim artik
shdemir YesimDemircan Bende aynısiteden alıcam canım. Kullanip cok memnun kalanlar var arastırdım. Göründügü gibi güzel geliyormus. Oda aldım ama 1 yasına kadar yatamaz kendi odam icinde bebekonfor sitesindeki sepet besigi alıcam hem yer kaplamıyo fazla hem güzel
YesimDemircan shdemir benim de hep o sepet beşiklere hevesim vardı bakalım onu alacam, 2 yasa kadar kullanılanlar var. 2 yastan sonra da oda yapmayı düşünüyorum zaten. Bilgilendirdiğini için teşekkür ederim canım. Ne kadarlık senin bebeğin ?
shdemir YesimDemircan Ben suan 25+2 deyim. Evet oda aslında suan gereksiz bende almıycaktım ananesi hediye aldı o yüzden bisey demedim😊 yoksa sepet besikle en az 1 sene idare ederiz yani. Oda sonra alınması daha mantıklı.
shdemir YesimDemircan Bende hazır heves etmisken alsın dedim. Sonra cocuk buyuyunce hevesi kacar falan riske atmiyim dedim😂😂😂