Kızlar ben de 7+2 yim şimdilik çok şükür kusma mide ekşimesi yok ama yavas yavas sabahları midem bulanmaya başladı eutrhox Protestan ve vinalac ilaçlarını kullanıyorum. Çok yoruluyorum sürekli nefes nefes kalıyorum doktorum normal diyor. Su günde bir litre anca içebiliyorum ama en az 2 litre içmek gerekiyormuş 😔Ama annelik hissi çok tuhafmış şimdiden çok farklı bi sorumluluk hissediyorum ve artık önceliğim bebeğim olmaya başladı bu kadar erken bu hisleri yaşayabileceğimi düşünmüyordum😊