zehracinar Deletedmom67 Ben 5te kalkıyorum eşimi uğurluyorum tam uyuyayım diyorum uykum kaçıyor temizliğimi falan yapıyorum gün aydınlanıncada bi bakıyorum koltukta uyuyakalmışım 😂
zehracinar Minimini04 Eşim sabah 5te işe gidiyor onu yolcu ederken içiyorum ama yine kusuyorum çok üzülüyorum 😞
Ozlemos zehracinar ay bende aynı durumdayım canım 7 haftaligim ne hap icebiliyorum ne su ,içtiğim an kusuyorum
SeydaOz Merhabalaaarrr ben de Eylül annesiyim 🦋 7+3 haftalığız 😌 Ne kadar zor bir hamilelik yaşıyorum 😞 gece gündüz kusmalar bulantılar sütekli baş dönmeleri. Üstelik çalışan bir kadınım. Ne zaman bitecek acaba bunlar da bebeğimi mutlulukla düşünmeye zaman ayıracağım?
Deletedmom67 zehracinar yaaa 😊 çok tatlı bir uyku dimi 😅 benim kocAm garibim kendi kendine gidiyor uyanamazsam 🙈
zehracinar Ozlemos Ben kan kusuyordum artık olmadı doktorumu aradım gel dedi hemen gittim serum verdi o kadar rahatladım ki bi hafta hiç kusmadım ama etkisi geçince tekrar başladı 😞
Yesimmm93 BurcuDuman bugün doktora gittim bu seferde ölçümde 9+1 çıktı bu sefer daha değişmez dedı 😂 12 eylül oldu Doğum günümüz
Ozlemos Belma bende 7+0 dayım canım bu sabah aynı adet ağrısı gibi kasiklarimda bı ağrı oldu,baya şiddetliydi korktum hatta ama bı sure sonra sonlaninca araştırdım, bu haftalarda bu tarz ağrılar normal diye okudum
Ozlemos zehracinar serumdan sonra kusma olmadı demişsin peki bulantı devam ediyor muydu ? Olmadı bende gitmeyi düşünüyorum çünkü çok zorlanıyorum
lehrerinnn Herkese merhaba💜 biz de 6 haftalığız🙏🏻 Yarın kalp atışlarını duymaya gidicez inş❤❤ Benim hiç mide bulantım vs yok ama gögüslerim çok ağrıyo,gece bazen uyanıyorum ağrısından.siz de böyle bişey var mı??
HilalYaran lehrerinnn 6 haftalıkken pek duyulmuyor canım genelde 7ila 8 de duyuluyormuş biz duyamadık çünkü
Fatosumum lehrerinnn benim bulantılarım 6.hafta civarında başlamıştı 9+2 olduk hala devam ediyo inşallah hiç olmaz senin 😍 göğüs ağrılarımda 8.hafta da geçti çok şükür kıyafetlerimi falan giyemiyodum kolumu kaldırınca felaket ağrıyodu😢
Sevil34 Merhabalar bizde 9+3 olduk 4 haftalıkken gün içinde bulantım öğürmelerim başlamıştı 8.haftada geçti suan ara ara oluyo daha çok bel ve karın ağrısı oluyor bulantınız olduğu zaman mutlaka Ayva yemenizi öneriyorum hem bulantıya iyi geliyor hemde bebeğin güzel yüzlü olması için iyiymiş birde sabah su içip yatmak daha fazla bulantıya sebeb oluyor ☺
zehracinar Deletedmom67 8 aylık evliyim hergün uyandım çünkü ben uyanmazsam uykuda kalıyor eltim falan uyanma ne gerek var diyor ama onu işe sarılarak göndermek daha güzel oluyor çünkü o da bizim için çalışıyor bizde alttarafı erken kalkıp uğurlayalım ayol sanki incilerimiz mi dökülücek 😂
zeyolin kızlar 6 haftalığız bizde çok bulantım oluyor gün boyu ama kusamıyorum çok rahatsızım ne yapmalıyım 🙁
HilalYaran Bende eylül annesiyim 7+5 kendim 23 eylül doğumluyum normal giderse gebeliğim bebeğim 21 eylül doğumlu olucak 🙃🙏