Merhaba 😊 8+2deyiz bugün.. Muhtemel doğum tarihimiz 23 eylül 😍 folik asidi gece yatarken içmeye basladigimdan beri gun içinde dahaa az bulaniyor midem.. Ama göğüslerim çok hassas.. Uykumdan uyanıyorum dönerken.. Bir de ara ara kasik ağrım oluyor.. Dr 12.haftaya kadar normal dedi.. Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 💕😍💕