Tuem12 Allah razı olsun çok teşekkür ederim 🙏🏻 Bugün 38+4 olduk. Cumartesi gece 3 ten beri sancım var ama nst de çıkmıyor 🤦🏻♀️ Yalancı sancılarmış dünden beri kahverengi leke de geliyor. Doktor nişandır o dedi belden ve karnımın alt kısmından sancı çekiyorum. Karnın üst kısmından sancı girdiğinde ve sancı sıklığı 5 dakikada 1 e düştüğünde gel dedi. Bu yalancı sancı dedikleri ama aslında çok da gerçekten kendini hissettiren sancılar ne kadar sürecek bilmiyorum 😅