Tuem12 merhaba Allah razı olsun ben de Zehra Hanım a gidiyorum. Muayenesinden falan çok memnun kaldım. Rengin Hanım’a geçsem mi diye çok düşündüm hatta randevu bile almıştım ama sonra içime sinmedi bir türlü tekrar Zehra’ya geçtim hiç Rengin’e gitmeden iyi ki de Zehra’ya geçmişim dedim. Muayenesi ilgisi çok güzeldi. Geçen hafta da öğrendim ki Rengin Hanım izne çıkacakmış onun hastalarıyla da Zehra Hanım ilgilenecekmiş. Tekrar bi iyi ki dedim 😊 doğum için de normal dedi inşallah doğum da güzel geçer 🙏🏻