Miraynannesi Mrym13 canım bende 1 ay önce doğum yaptım Zehra hanımda siz ne zman yaptınız.? Ve her cumlene katılıyorum bir doktor ancak bu kadar kusursuz olur çok memnun kaldım 32 saat sancı cektim ve normal doğum yaptım Zehra hanım sayesinde çok şükür