Fatmagul38 canim bende konyanin yabancisiyim. Basta tup bebek icin ali sami beye gittim anlasmali hastaneyle calisiyor dogumu hastanede yaptiriyor ama durdugu yer tup bebek merkezi sahsen memnundum ama maddi anlamda zorlanmamak icin biraktim ve en buyuk eksigi testleri yapacak yer yok kanlar baska yere gidiyor ertesi gun ogreniyorsun sonucu hastane gibi olmuyor. 2.olarak egitim arastirmada sibel hanim riskli gebelik bolumunde ilgi olarak cok iyi bir insan ama her doguma girmiyor tabi. Ali acara ayrintili icin gitti fakat cok beklettiler. Ozellikle sekreterine randevu alirken cocugu servisten alicam demistim tamam erken gelin dedi erken gittim abartisiz tam 2 bucuk saat bekledim cocuga da gec kaldim baskasina aldirdim. Suan medova fuat beye gidiyorum 110 tl muayene ucreti var ozellikle sordum doguma gece bile gelsek geliyomusunuz dedim geliyorum tabiki dedi konuskan samimi bir insan yalniz kalabalik ama hizli ilerliyor muayeneleri. Bakalim simdilik fuat beyde devam ediyorum bi sorun yasamazsam dogumu da orda yapicak gibi