Semosh yigitmom_ ben 6+5 te gittim ama duymadım doktor çok ilgisizdi bana herhangi Bi bilgi vermedi 6+5 dedi gönderdi çok merak ediyorum ne durumdayım diye.. özelde mı muayene oldunuz ben devlete gitmiştim.
yigitmom_ Semosh ozelde muayene oluyorum devlet bu tur konular da pek üstünde durmuyor 7 haftalik olursan tekrar git canim
Bbsryldzkn Miskokulum doktorum ben cok meraklıyım diye 3 boyutlu hemde siyah beyaz bakıcak büyük ihtimalle belli olur dedi 13 haftalık olucak dedi eğer öğrenirsem söylerim sana da ☺️☺️☺️
Miskokulum Bbsryldzkn ay evet pozisyonuna bağlı demekki belki görünür ☺️Ama ben hep sabırlıyım bekliyorum
Bbsryldzkn HilalKenan bende tam tersi miğdem bulanmıyor sadece baş dönmem var hepsi o kadar birde 13 mayısta cinsiyet belli olur dedi doktorumuz o günü bekliyoruz ☺️☺️
Bbsryldzkn Miskokulum bende bekliyorum bakalım nasipse inşallah görücez ☺️☺️ İnşallah seninde bulantın gecer yakın zamanda
Semosh yigitmom_ 24nisanda tekrar gidicem özelde muayene ücreti nekadar peki pek durumum olmadığı için tereddütteyim
PembeKoala 11+1 ama karın ağrılarım arttı en ufak şeyde bile aklıma kötü şeyler geliyor iyice kuruntulu oldum ,şimdi doktora gidicem inşallah herşey yolundadır 🙏
PembeKoala yigitmom_ benimde o zamanlar oluyordu doktor rahim büyüdüğü için demişti ama bugün kasık ağrım için gittiğim doktor enfeksiyonum olduğunu söyledi ilaç verdi
Rukiye2709 PembeKoala Canım tahlil yaptı mı yapmadan direk nasıl enfeksiyon tespit etti de ilaç verdi