DiplomaliEvHanimi canım benim Rabbim sana sağlık versin .. ben de 4,5 aylıkken kaybettim ilk bebeğimi , senin duygularını ne hissettiğini tahmin edebiliyorum , sanki en iyi arkadaşını kaybetmiş gibi yalnız ve korunmasızmışsın gibi hissediyosun dimi .. ama geçecek hep dua et olsun tekrar dene en azından hamile kalabiliyorsun ona şükret