Senemunlu canım bende de gastrit ve reflü var şuaralar mideden hiç olmadıgı kadar şikayetçiyim , hamilelikte maalesef cok rastlanıyor mide şikayetlerine
Gazın da varsa rezene iyi geliyormus bir bardaktan sorun olmaz muhtemelen doktoruna sorarsın
Bulantı ilacı da verdi ama benim cok olmadı
Gaviscon kullanabilirsin dedi