esractn canım enfeksiyon varsa git tehlikeli bendede vardı enfeksiyon ama antibiyotik bile iyi gelmedi sonra arastrma hastanesi oldugu iicn enfeksiyon doktoru geldi sonuclaırma bakarak bana ilac yazdı bi o cok iyi geldi be suan gecti enfeksiyonum benim de 20 mm di 1 hafta önce ama öyle agrı sancı hissetmedim ilk defa bu hafta gezdiğim halde yatarken asaga larda geziyo bebegim gezmeye baslayınca yukarı cıkıyo o bile anlıyo korkuyo kacıyo yukarı anlıyo heralde 🙃