anapanda12 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Kadın olmak, anne(adayı bile) olmak çok zor. Ben de 27. Haftada lekenmeyle gelen 1 cm açıklıkla 3 gün kaldım hastanede. Dün de aynısını yaşadım bu defa açıklık yokmuş şükür ki ama az da olsa kan gördüm peçetede malum riskten dolayı korkup gittim. Bol bol dinleneceğim, şu an 29 haftalığıyız çok şükür.. Allahım hepimize, sağlık, sabır versin 🙏🏻