Esradmr1 bence insanın kendini Doktorda rahat hissetmesi önemli her doktor herkese iyi gelmeye bilir yada herkes her doktordan hoşlanmaya bilir yinede tavsiye tabiki önemli 🙏🏻
Zeynebin_annesi35 Asliyildirim Tuncer beye gidiyodum gercekten cok ayrintili bakiyo ve anlatiyodu herseyi
NazHzl Merhaba konuyla pek ilgisi yok fakat izmit merkezdeyim. Bebeğimin ensesi sınırda çıktı 2.50mm. 13 haftamdayım. Bana tavsiye edebileceğiniz fikir alabileceğim bir doktor var mı?