Zeynebin_annesi35 Asliyildirim Tuncer beye gidiyodum gercekten cok ayrintili bakiyo ve anlatiyodu herseyi
Asliyildirim Zeynebin_annesi35 memnundunuz yani, peki neden hastaneyi değiştirmeye karar verdiniz acaba? Ben de o hastanede ismail beye gidiyorum doktordan da memnunum ama hastane ile ilgili pek iyi şeyler duymadım tedirgin oldum.
NazHzl [silindi] konakta temel tan a gidiyorum kan değerlerim normal çıktı ama ense beni çok endişelendiriyor umarım sorun çıkmaz :(
[silindi] NazHzl ben temel tan i bilmiyorum o yüzden yorum yapamıyorum canım bir tanıdığıma farklı bir hastanede down sendorumlu doğacak demişler Erkan Türköz e gitmiş ben bu çocukta bir sorun görmüyorum sağlıklı demiş sağlıklı doğdu
[silindi] NazHzl rabbim sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah kaç haftalıksin çok fazla takma kafana bebekte etkilenir
[silindi] NazHzl dualarım seninle canım ama çok örnek var aslında böyle söylüyor doktorlar doğunca sağlıklı oluyor bebekler farklı bir doktora git yine de
NazHzl [silindi] çok teşekkür ederim 🙏🏻 3 doktor gezdim aynı şeyi söyledi 3ü de.. yurtdışında test yaptıracağız sanırım biraz maliyetli 3000₺ civarı tutuyormuş.. bakalım allah yardımcısı olsun hepimizin🙏🏻
Sndsdk Bende özel kocaeli hastanesi hilal bayrama gidiyorum ve gerçekten kendisinden 27 haftadır çok memnunum çok güler yüzlü bi doktor 😊
NazHzl [silindi] medical park yasemin hanım ve gökhan beye gittim. Birde kendi doktorum konak hast. Temel bey. Aslında çok memnunum doktorumdan ama emin olmak istedim..
Zeynebin_annesi35 Asliyildirim Hastaneyle ilgili bi sorunum yoktu ben muayenelere bi sekilde gidiyodum ama dogum ucreti fazla geldi karsilayamicaz o yuzden dogumu devlette yapmaya karar verdim
sebebihuzur Proluton depot lazim bulamiyorum elinde olan varmi..yardim lutfen dusuk tehditim var acilll kocaelideyim