hunilimom vallahi canım tabi herşey şans işi doktoru hemşiresi falan nöbet durumu falan ama yinede ikidir acile gidiyorum iyi ilgileniyorlar yani ben memnun kaldım Doğumda da inşallah sorun yaşamam şimdi gidicem aciline gelin demişlerdi takibe aldılar Benide suyum az diye o yüzden bakalım ne olcak