Semradmrky Btl41 ben normalde Pınar hanıma gidiyordum ama acilde nöbette Hakan beyle tanıştım baya memnun kaldım kendisinden eşimde erkek doktor istemedi diye gitmedim Hakan’a beye bilseydim bu kadar ilgili giderdim önceden
Rabia2019 Btl41 hayır canım ayşegüle de gittim hiç memnun kalmadım, Reyhan hanım çok sevecen konuşkan ve daha ilgili
Rabia2019 Btl41 canım ben 17+2 yim şuan, Reyhan hanım orada çoktandır var aslında demek ki denk gelmedin, ayşegül hanımın yanındaki oda koridorun ortasında olan
snybzkrt tugciikkk iyiydi gayet kendini kasmayınca acımıyor kısa bir işlem zaten,çatım çok iyi sen doğurmıcaksın da kim doğurcak üç çocuk doğurmuş gibisin dedi halbuki ilk hamileliğim verdi gazı bakalım😀 ama epidural normal düşünüyom o kadar da cesaretli değilim😅
tugciikkk snybzkrt yaa cok sevindm hadi bakalm umarım istediğin gibi doğurursun 😊 bana da öyle der inşallah , çocuk dönmüş mü peki bası aşağıda mı
Btl41 Rabia2019 aynen denk gelmedim o zaman bu hafta gitcem de acaba hangisine gitsem 24 haftalıgim ben
Rabia2019 Btl41 ben bu ay denemek için hilal bayrama gidicem memnun kalmazsam Reyhan hanıma devam edicem canım
Eelmasss Btl41 kocaeli tıpın bir kötü yanı var orda muayene olsanda kocaeli hastanesinde doğumunu yapıyorsun başikeledeki. reyhan arpacıdan çok memnunum gayet rahatlatıcı ve sevimli bir doktor