tugciikkk iyiydi gayet kendini kasmayınca acımıyor kısa bir işlem zaten,çatım çok iyi sen doğurmıcaksın da kim doğurcak üç çocuk doğurmuş gibisin dedi halbuki ilk hamileliğim verdi gazı bakalım😀 ama epidural normal düşünüyom o kadar da cesaretli değilim😅