RecebinEsrasi bugün gittim tam 39 haftalığım. Başkasına emanet etmek istemiyorum ben varken olsun dedi ama işte doğal süreci beklesem daha mo iyi fitil ve suni yeterli olur mu bilmiyorum açılma olmayıp sezeryana alınmaktan korkuyorum kafam cok karıştı, bebiş 3450 dedi fazla sancımda yok acılma yada yumusamada yom yürüyorum çömelme hareketi yapıyorum hurma yiyorum tek temennim kendi sancımın gelmesi 😔