isyo sincan lokman hekim evet ilk gidişte biraz kalabalık geliyo insana diğer özellere göre. Ama emin olun bunun sise yansıyan bi dezavantajı yok. Önemli olan doktor ebe ve dogum bölümü. Bende irade hanıma gidiyorum burdan tavsiye alarak gittim soranlarada tavsiye ediyorum cok tatlı dilli sakin bi bayan. Seni rahatlatıyo. Anlasmalo kurumlara 15 lira muayene ücreti ama tahlilleri biraz pahalıya geliyo sanırım. Oraya geceli cok olmadı ama ben sağlık ocagında yaptırdığım tahlilleri götürüyorum, eksik varsa o bana bidaki kontrole şunuda yaptır bi bakalım diyo. Bencede henüz gebeliğiniz erkenken bikaç yere gidip deneyip içinize sineni karar verin 😊