isyo bende Hüseyin beyi öneririm çevremde ona doğum yapanlar çok oldu :) Ayrıca inan bana bayan doktorlar daha dik konuşuyor erkek doktorların sana karşı bir saygısı oluyor ve daha seçici konusuyor :) benim kendi doktorumda erkek bir kere rahatsızlandım ve evime yakın diye oraya gittim bayan hocaydı ve çok daha ilgisiz dikti bana karşı . Herşeyi sorun yapıyosunuz hiç bişey yok abartmayın nazlanmayın bu kadar dedi