Busra6776 maalesef ki başhekim ya da hastanenin en tutulan doktoru olan kişilerde böyle saçma bir tavır her zaman oluyor devlet olsa şikayet etsen adam olurlar da özelse sıkıntıyı sen yaşıyorsun it iti ısırmaz hiç bşy yapamazsın sana tutumu da eşine tutumu da aynı olmak zorunda canım eşin girdiğine göre kesin özele gidiyorsun lütfen paranızla rezil olmayın sana iyi diye devam etmen de anlamsız çünkü eşin bir süre sonra gelmek bile istemeyecek. Benim doktorum ters değildi ama çok yoğundu beklemek gerekiyordu bazen eşim soğumuştu geç gitsekte olur sen git ben gelirim vs gibi sonra doktor değiştirdim ve düzeldi Doğuma kadar hep benimleydi 😇 kimse sizi tersleyemez ego kurbanı oluyorlar maalesef yorumların hepsini okudum yaşadığınız yerde en iyi doktor bir tek o değil ya haftanız müsait ben 35te değiştirdim değiştireceksen vakit kaybetme canım.