Srfn11 Ben şu algıyı anlamıyorum. Para veriyoruz diye onlar bizim kolemiz olmak zorunda değil ki. Tamam tabi ki özel hastaneye gidiyoruz ki özel ilgilensinler diye ama böyle diyerek resmen doktorlara kendi malınızmış gibi muamele yapiyosunuz. Bu çok yanlış. Once Insan insana insan olduğu için değer ve saygı göstermeli diye düşünüyorum. Paramla saygı gösteriyorsa hiç göstermesin bu devlet veya özel olsun.