Busra6776 Bence de kesinlikle doktorunuzu bu konuda uyarmalı ve düzelmiyorsa akabinde değiştirmelisiniz. Sadece size iyi olması yeterli diyenlerin bencilce yaklaştığını düşünüyorum, sonuçta bahsi geçen kişi sizin hayat arkadaşınız ve orada sizi düşündüğü için bunları konuşuyor. Abuk subuk bir şey bile konuşsa tepkisi bu yönde olamaz, olmamalı. Bence bu konuyu açıkça kendisine söyleyin ya da konuşmaya değmez diyorsanız direkt değiştirin. Eğer değiştirirseniz sebebini bu olduğunu da özellikle belirtin ki memlekette tek doktorun kendisi olmadığını ve o egosunu biraz düzeltmesi gerektiğini anlasın. Çünkü muhtemelen o erkek doktor karşısındaki erkek olduğu için üzgünüm ama kabaca “alanını belli ediyor”. Çok çirkin.