istkizannesi Ftmacan tek isim,Eylül 😊 İki ismi kullanmak genel anlamda çok imkansız. Kulağına Zeynep Eylül okutucaz. Kimliğe de isterdim ama aile büyükleri Zeynep,biz Eylül deyince kafası karışacak bildiğim için Eylül tek inşallah
Rknvlkn Ftmacan doktor kız benzetmesi yaptı emin olmamakla birlikte. Eğer detaylıda kesin kız derse hifa koymayı düşünüyorum nasip olursa iki işimi de hiç sevmiyorum açıkçası zaten her türlü ilerde bir tanesi kullanılıyor karışıklığa gerek yok diye düşünüyorum 🌸😊🦋
Nebahathumeyra Ftmacan iki isim koyun bence de mesela benim de iki ismim var birini sevmiyorum. alternatifim olduğu içim diğerini kullanıyorum. bence bu güzel bir avantaj. Yeğenimin de 2 ismi var yurt dışına taşındılar İsmi cevdet görkem hep görkem diyorduk sonra taşındıkları ülkede gurke salatalık demek çocukla gurke gurke diye dalga geçmişler hemen Cevdet’i kullanmaya başladı. Yani böyle avantajları olabiliyor 2 ismin. Ayrıca sünnet bide o tarafı var. 😊
GiZem3434 Ftmacan hasret İnşAllah bırakırım ama neden hasret çünkü 13 seneden sonra hamile kalabildim 😔 çok zor dönemlerden tedavilerden geçtim onun için hasret dedi babası☺️