Ftmacan 1)Hamişş anneler kızınıza hangi ismi vermeyi düşünüyorsunuz ? 2)Sizce iki isim mi tek isim mi ?🐣
23Zumra Ftmacan Leyla🎀 Allah nasip ederse iki isim.cok istiyordum ama yurtdisinda yasiyoruz ve burda cok evrak kagat isleri var her seferinde yazmasi gerek uzun olur diye kiyamadim kuzuma 😂
Yenianne7 Ftmacan Mihrimah olacak inşâallah🐣🌸 İsme göre değişir bence iki isim ya da tek isim olacağı. Mesela biz iki isim koymucaz çünkü zaten uzun ve anlamı yeterli 😚
RecebinEsrasi Ftmacan Duru İkra🦄 biz iki isim vermeye karar verdik babasıyla ikra ikimizinde hoşuna gidiyordu duru da benim hoşuma gidiyordu birleştirince herkes çok beğendi koyduk gittiii😂
BurcuuA Ftmacan kısmet olursa Hira olucak ismimiz ❤️ Buket istedim ama eşimi ikna edemedim o yüzden Hira da karar verdik
Elifdikel Ftmacan bizde Gülnihal düşünüyoruz iki isimde olabilir ama ona tek isimle sesleneceksek iki isim bana gereksiz geliyor ama olabilir tabi yada agizdan tek söylemle çıkacak isimler
SusamNur Hira koyacağız Allah nasip ederse. Ben tek isim taraftariyim çünkü isimler kişinin etrafına yaydığı enerjiyi çok etkiliyor iki ismi olana tek isimli hitap edildiğinde sıkıntı oluyormuş internetten isim analizlerinde araştırın iki ismi koyacaksınız ikiside kullanilabilecek isimler olsun