Aselmoms Ftmacan Ftmacan benim hep hayalimdi asel dha cinsiyeti belli olmadan asel diye sesleniyordum icime dogmus 😍😍😍
Masmavi_bebek1 Ftmacan evet bizde öyle düşünüyoruz sizden fikiralmak istedim yardımcı olurmusunuz hanımlar
PrensesimDoga Ftmacan soy adımız uzun olduğu için tek isim vereceğiz. Seviyorum iki isimleri ama soy isim uzun olunca kulağa çok hoş gelmiyor bence. İnşallah Allah nasip ederse Doğa koyacağız 🍀🌸🙏🏻