Yade biri sezeryanı erken alıyordur biri geç alıyordur benim ablam 3 sezeryan ilk 42 ikinci 40 3. Çocuğu ise 37. Haftada alındı 🤷🏼♀️ Kimi doktor erken alalım riske atmayalım diyor mesela bende doktoruma 39 da alalım bebeyi dedim hayır riske atmayalım 38 de alalım dedi