Gulnurcnplt benimde son 31 mayıs 33 olmam lazım ama 35 gözüküyoruz doktor ultrasona göre konuşuyo hep özele gittim ordada aynı devlete gittim ordada aynı hatta bugün doktor sekretere şurası 35 hafta orası 35 hafta diyo ben arada 33 hafta diye seslenmekle yetindim ama dinlemedi bile 😂 sağlıkla gelsinlerde 🙏 gelişime göre hesaplıyolarmış ve eğitimdeki ebe bize herşeyi önden giden bebekler genelde önce doğar yeri sıkışınca çıkmak ister dedi.Yani atıyorum başı 34 hafta karın çevresi 35 hafta olarak farklıysa sat tarihi ama herşeyiyle aynı hafta uyumlu gözüküyorsa o tarih baz alınırmış.