Dezehs Merve612506 benim 4 kizimda da cennet hurmasi aserdim cnm ondan sordum ama nasio bir aserme zamaninda degildi 😄
DilekY Merve612506 8. Haftada falan ilk erik aşerdim aynı gün akşam macro center da 9 adedi 20 tlye bulduk çok şükür 😃 birkaç tanesine 150-200 tl verenler olmuş kışın yine şu mevsimde şanslıyız galiba 🤷🏻♀️
Meryembzdmr 23Zumra aaay benim de ya böyle deli gibi yemek istiyorum ayrıca kokusu okadd hoş geliyor ki bana
Merve612506 Lemanseyma ne yapıyorsak birşey buluyorlar🤷🏻♀️ Çok çilek yiyorum ondada lekesi olacak çili olacak 😂😂 bizim milletimiz farklı
Lemanseyma melegiminannesi salatayı bende çok tüketiyorum. Normal de fazla yemezdim ama şimdi sürekli elimde
alitalia Bende iki haftadır böğürtlen arıyorum 😍 sonunda sipariş etti eşim buldu bir yerden yarın gelecek sabırsızlıkla bekliyorum 😋😋😋
Eylulmom Ocak ayında canım karpuz çekmişti ve yemiştim tadı da vardı Allahtan doya doya yemiştim rüyama bile girmişti ya karpuz 😂
Merve612506 Eylulmom bende aynen şubatta yediğim o karpuzun tadını yıllardır yazları yememiştim ilki öyle çıkmıştı diğerleri kelek beş kere fln aldık sonra öyle çıkmadı 😂😂
Mamiii20 melegiminannesi Ben Kütahyadayım geçen hafta cumartesi pazarında görmüştüm bu haftada görürsem alıp göndereyim kargoda bişey olmazsa
MinnakBebegim Merve612506 ay cok tesekkur dogrusu mevsimi olmadigi icin biraz gec bulduk ama esim antalyadan getirtdi
Mamiii20 Merve612506 ben aşerdiğimde birisi bana göndermişti çok mutlu olmuştum aşerenin halinden aşerenler anlar 🤗
Cemremin 25agustos Benimde aylardan beri mumbar değilde işkembe dolması canım acayip çekiyodu onu bulamiyinca sirdan sipariş verdim görüntüsü ve tadı iğrençti oyuzden işkembe dolmasindansa hevesim kacti😂