Merve612506 Kayra2307 bende zannederdimki genelde meyve türleri aşeriliyo farklı şeylerle karşılaştım 😂😂😂 değişik ama 😍🥰
Kayra2307 Merve612506 hiç tadını bilmediğin şeyi aşermek apayrı tuhaftı 😂 görseydn o halimi nasıl koklaya koklaya yedim paça çorbasını başka zaman adını duysam ıyyy o ne derdm
melegiminannesi Mamiii20 çekmeköy taşdelen oturuyorum ama bu muhitte bulamdım kayınvalidem madenlerde oturuyor ordada ykk annemde ümraniye de oturuyor ordada yok 😥
Mamiii20 melegiminannesi Ben Kütahyadayım geçen hafta cumartesi pazarında görmüştüm bu haftada görürsem alıp göndereyim kargoda bişey olmazsa
23Zumra Merve612506 ya keske kese kesmiyor ki ne yapicam bilmiyorum cok zararli farkindayim ama aklimda dahi cikmiyor yatarken bile aklimda 🤦♀️
Merve612506 23Zumra ben normalde türk kahvesi hiç içmezdim şimdi hergün bir fincan annemle oturup içiyorum ağzımda bıraktığı tat hoşuma gidiyor ama fazlası zarar😞💕 bide insanlar kızın esmer olacak diyor durmadan bana zaten millet hiç rahat bırakmıyor 😂😂😂
Merve612506 A_S_K çilek çok yedinizmi çocukta leke fln oldumu 😂😂bu tür hurafelere inanmasakta beynimizde düşünüyoruz yinede
A_S_K Merve612506 Valla ilk bebeğim henüz doğmadı ama inanmıyorum öyle hurafelere çok yedim yiyorum 😂 Yiyen çoktu yeğenlerim tanıdıklarım hep süt gibi çocuklar oldular inanmam asla öyle sşeylere 😁
Merve612506 hunilimom aynen bende hurmada öyle yaşadım normalde hiç yemem ama ağzımda o tadı burnumda buram buram kokusu çok değişik bir olay çok şükür yinede içmişsiniz sevindim🥰💖
Dezehs Merve612506 benim 4 kizimda da cennet hurmasi aserdim cnm ondan sordum ama nasio bir aserme zamaninda degildi 😄
Lemanseyma Merve612506 merhaba canım 🌸 benim de ilk aşermem yenidünya meyvesiyle oldu ☺️☺️ Mevsimi olmamasına rağmen eşim buldu biraz pahalıya geldi ama olsun sonuçta iki canlıyız dimi 😀 önümüzdeki günler bakalım neler aşerecez 🥰
Merve612506 Lemanseyma Afiyet olsun bulmana çok sevindim 😊💖 İnşallah tüm anne adayları aşerdiklerini bulur
Merveliii Merve612506 bende karpuz aşerdim neyse ki migrosta bulduk yemesem çatlayacaktım ya 😂😂nasıl yedim ya ben kendime hayret ediyorum
23Zumra Merve612506 ya bende varya asla aklima dahi gelmezdi turk kahvesi icme veya normal nescafe ama 5 ci aya girdim aklima bi girdi simdi 6 ay olduk hala defam ay oyle bi durum gercek mi ya esmermi olur cocuklar 😂
Damlayakar Merve612506 bende 13 haftalığım çok saçma ama acur aşerdim 🙈 bulması imkansız anca turşusu falan var ama 🤤 beklicem artık çıkmasını