Merve612506 yazılanları okuyunca inanamadım 🙂 hamileliğim boyunca canım birşeylrr çekti ama hamile değilken de çekiyor yani aynı seviyede. Etrafımdaki hamilelerin hiç biri de aşermedi. Vücuttaki vitamin eksilipinden fln mı oluyor acaba?
Geceleri “Kalk kocacım kalk, mango aşeriyorum bana kap getir” dedirtecek boyutta mı oluyor cidden?