Ahsenelif stres gerçekten hamile kalmayı engelliyo evlendiğim ilk 4 ay korundum sonrasında 3 ay denedik olmadı acayip stres yapmıştım sonra kısmet deyip allaha bıraktım 7. Ayımda hamile kaldığımı öğrendim kafanı oraya takmaman gerekiyo o süreçte bunu öğrendim her adet olduğumda hüngür hüngür ağlıyordum bebek işi nasip kısmet allah en doğru zamanı biliyo şuan 3 aylık hamileyim gönlünü ferah tut allaha sığın inşallah sende bu güzel duyguyu en kısa zamanda yaşarsın 😌