Ahsenelif canım yanlış yönlendirmek istemem ama kendi araştırmalarımla arı poleni ve arı sütü kullanmıştım ben,ikinci ayımda hamile kalmıştım hem de çok zor bir vakaydım polikistik over hastasıydım,adetlerim yumurtlamam aşırı düzensizdi.Arı sütüyle ilgili özellikle yabancı kaynaklardan çok iyi şeyler okumuştum hamilelik için çok faydasını gören olmuş birçok araştırma yapılmış bu konuda da..ama bala ya da polene alerjin varsa kullanmaman lazım diye biliyorum.Yine de kendin bir araştır canım☺