Ahsenelif interntten cnm☺Gittigidiyordan almıstım ben baya bi kutu geldi içinde 25-30tane vardı eczanelerdede tekli olarak satılıyor ama pahalı oluyor.programa göre 3ay denedik olmadı artık stres yapmaya baslamıstm insan hemen olucak zannediyor😅sonra bi arkadasım önerdi o ay bi baktm programda gösterdiginden 4gün önce yumurtlamam oluyormus.gebelik testinden hiç bi farkı yok sabah ilk idrarınla testi yapıyorsun.adet bitiminden 2gün sonra yapmaya başla her gün deneyebilirsin.koyu çift çizgi çıktıgı gün yumurtlama günün☺2.çizgi cıkmaya basladıgı zaman ilişkiye baslayın yumurtalamadan 2gün önce ve 2gün sonrada dahil 5gün önemli☺Spermler 48saat canlı kalıyor cünkü o günlerde olasılık yüksek☺Tabiki Allahın işi ne zaman nasip ederse inş gönlüne göre verir☺