Merveemre ben reglim 2 gün gecince öğrendim 4 haftalıktı kese bile yoktu sonuçlar 28 çıkınca hamilesin ama değerin çok düşük dedi 2 gün sonra bidaha gel dedi 29 çıktı işte kendiliğinden kanaman gelicek dedi sonra özel hastaneye gittim korkma 2 gün sonra bidaha bakalım dedi ama boşuna umutlandırdı 14 e düştü ve kanamam geldi şuan çok şükür 8 haftalık hamileyim ben gözüm de baya büyüttüm ama aslımda her kadının başına gelen normal bişey miş