Merveemre 3. Ayda çok çok çok isteyerek hamile kaldım ama meğersem dış gebelikmiş. Kendimi paraladım, dünyayı hem kendime hem eşime zehir ettim. 6 ay hamile kalmamam gerekirken 3.ayda hamile kaldım hem de plansız, hiçbir şey için üstüne düşmeden. Çok şükür 🙏🏻 Eğer karnındaki sağlıklı bi bebekse tutunur ama sağlıksızsa sen me yaparsan yap düşecektir. Sonuçta oraya tükürükle tutturulmadı🤷♀️ İlk 10 haftada vücut sağlıksız gebelikleri kendisi atıyormuş🤷♀️ Üzme kendini her şeyin başı sağlıklı bebişler 🙏🏻