Merveemre bende ocakta kimyasal gebelik geçirdim beta hcg değerim 24, 0 çıkmıştı doktor ümitlenme dedi ertesi gün lekelenme oldu kanamaya döndü tekrar beta baktırdım bu sefer 9 a düşmüştü doktor kimyasal gebelik dedi korunma dedi hiç adet görmeden hamile kaldım şuan 13+2 oldum canım. Doktor kimyasal derse sana sakın üzülme henüz oluşmamış bebek için sadece kanda yükseliyor henüz kese bile oluşmuyor ben çok ağladım sonra düşündüm kese oluşmamışa bu kadar ağlasıysam başıma bişey gelmiş olsa hamilelikte iyice yıkılırım güçlü olmam lazım dedim toparladım hemen geçmiş olsun 🙏