Mutlu_E canım ben ilk hamileliğimde de şuankinde de adetimden önce anladım ilkinde sol kasığımda batma başlamıştı planlı olduğu içinde test alıp yaptıgımda pozitif cıkmıstı ama onu 8.haftadayken kaybettik 😢 ikinci gebeligimde adetime 4 gün kala kanamam oldu aynı ilkindeki gibi ve test bile yapmadan dedim ki hamileyim hemen acile gittim hamileymişim ama yine düşük tehllkesi var 🥺 yani anlayacağın adetimden önce ögrendim ama pek de heveslenemiyorum şuan 6+6 yım bu haftasonu kalp atıslarını dinlemeye gidicez insallah 🤲🏻