[silindi] yok canım yapmadım ben bugün adet oldu ama pazar günü olmam gerekiyordu erken oldum hayırlısı allahtan ama bı doktora gidip gorunecegim çünkü emindim günleri değerlendirdim ama yok Bı sorun mu var acaba diye bakinacagim ama ben evlenmeden önce karnım çok agrıyo diye gitmiştim bana çift rahmin olabilir demişti ondan mı olmuyor acaba bilmiyorum