Ben 2 kez rüyamda kızım olduğunu gördüm biri 2. Aydaydı diğeri biraz daha sonraki zamandı. Doktorum 2li tarama testinde %80 erkek dedi. 16.hafta usg kontrolümde yine erekk gibi dedi. 20. Hafta ayrıntılı ultrasona girdiğimde kızım olacağını öğrendim. Erkek olcağını öğrendiğimde çok sevinmiştim ama içimde de hep bi eksiklik hissetmiştim. Kız olduğunu öğrenince içim rahatladı bi hafifledim sanki😊 bu ilk bebeğimiz herşeyden önce sağlıklı olması önemli olan ama kız oldğunu öğrendiğimizden beri hep gördüğüm rüyalar aklıma geliyor💞