BMA şuan yazdıklarında aynı ben ilk gelin değilim ikinci gelinim ama çok şükür iyi aileye düştüm çok severler beni kayınpederimi çok seviyorum ben kaynanama her konuştuğumda kayınpederime iyi bak diyorum diyo birgünde o bana iyi baksın çok seviyorsan yollayayım sen bak diyo çok tatlı kaynanam çok şükür 😂😂köyde ikisi tek yaşıyo bazen arıyorum diyorum ne hayırsız gelinin var milletin gelini kaynanasına bakar senın gelinin kocasını aldı geldi 😂diyo benim aklıma gelmeyeni aklıma sokuyon kendi ekmeğinle oynuyon 😂😂uzaklık iyi dediğin gibi bizim mesafe 25saat ama eltim 4ay onlarla yaşamış buraya geldiğinde eltimin arkasından kayınpederim bile ağlamış onlar zaten seviyorlar gelinlerini demekki ama uzaklık şart 😂😂😂