BMA ay ben de çıksa artık diye dua ediyorum tabi zamanında ve sağlıkla inşallah 🙏ay kız olsa ben çok güzel bir isim bulmuştum ama anlaşmamız vardı kıza ben erkeğe o koyacaktı ve el mahkum koca tuturdu iddasını 😂Allah tan ben de çok sevdim mahir i becerikli iş bilen demek☺️ Şimdi başka isim önerisi gelse de sanki yıllardır çocuğa o isimle sesleniyormuşum gibi tuhaf geliyor mahiiiiirrrrr oğlummmmm çok uyuyor bence 😂😂😜😜😜başka isim uymazmış ağzıma gibi geliyo